header

2010.01.18 20:57:04
Gábor

A Vasárnap esténk sokkal jobban sikerült mint az előző. Beértünk szintidőre, bár ehhez fel kellett áldozni elég sok pontot. Most a szállásunk is rendben volt, csak egy kicsit későn, 11,30-kor sikerült ágyba kerülni. A hétfő reggeli eligazítás fél ötkor volt, és 5,10-kor már el is rajtoltunk. A verseny leghosszabb napja várt ránk, és túl sok érdekes dolog sajnos vagy szerencsére, nem történt velünk. Gyönyörű Spanyol tengerparti városokban kerestük a pontokat amíg az idő engedte. 1040 kilométert mentünk a hétfői szakaszon, és szinte csak autópályán, szigorúan betartva a megengedett 120-as sebességhatárt, mert súlyos büntetéseket ígértek a gyorshajtásért.

Szintidőre beértünk a kikötőbe, persze ismét sok pontot feláldozva, átvettük a jegyeinket és besorakoztunk a kompozáshoz.

Sajnos a jelenlegi helyezésünket nem tudom, mert sokan be sem értek a  reggeli rajtig, és a kiértékeléssel sem végeztek éjszaka.

A végcélról még mindig megy a duma a résztvevők között, viszont a szervezők a ma reggeli eligazításon is kijelentették, hogy a végcél Agadir.

Mi eredetileg repülővel szerettünk volna hazajönni, de az Bamakóba megy. Agadírból visszamegyünk autóval. A problémát megírtam a Budavár Tours-nak ami a charter járatot intézte.

A válasz itt látható:

Tisztelt Uram!

Irodánk a 01.15 esti sajtótájékoztató utáni és a szervezőkkel történt végső egyeztetés alapján a Bamako-Budapest járatot az eredeti útvonalon és időpontban indítja az utasokkal megkötött szerződések szerint.

Az utazási feltételek 10. pontjára hivatkozva, "Bamako-Budapest egyedi charter járatra történő foglalás esetén amennyiben az utas az egyedi charter repülőjegy foglalását a visszaigazolást követően visszamondja, a teljes repülőjegy árát kötbérként köteles a Budavár Tours részére megfizetni."

Fentiek alapján nem tudjuk Önnek visszatéríteni a repülőjegy árát, amennyiben nem veszik azt igénybe, esetleg a névmódosítás lehetséges, ha találnak az Utasok helyett mást, ennek díja 40 Euró/fő.

Amennyiben bármi kérdése merülne fel, forduljon hozzám bizalommal!

Tisztelettel:

Bozsányi-Vacsora Éva
Budavar Tours Travel and Trading Ltd.
1011 Budapest, Batthyany sqr. 5-6. (Vásárcsarnok)
Tel: +36 (1) 355-4299

Fax: +36 (1) 356-8590
E mail: vacsora.eva [kukac] budavartours.hu

Home page: www.budavartours.hu
Chop No: R/00362/1992/1999

rokolya
2010.01.19 09:21:18

Helló Fiúk !
Az utazási iroda válaszához , papírt nem tűrő mondanivalóm lenne,"biztos figyelmeztettek benneteket hogyha nem veszitek igénybe a rep.akkor sem fogják visszatéríteni.Ez a tipikus félrevezetés, az a lényeg Ők a pénzüknél vannak.
Sajnos lehet hogy nem tudtok mit tenni, de reklámozni kellene ezt az utazási irodát.Ne keseredjetek minden kezdet nehéz de a vége jó lesz.Ügyesek vagytok.
További sikeres napokat kívánok."balesetmentes vezetést "Puszi mindenkinek.

csibe
2010.01.19 10:22:47

Sziasztok!
A Budások bek......ják!Ez egy ilyen bicikli.De ahogy olvastam az útikönyveteket most jön csak az igazán izgi rész.Ügyesek legyetek!
Puszi!Szeretünk APA!

Anya
2010.01.19 19:41:43

Sziasztok!
Ahoigyan Titeket, és magamt is ismerem megtaláljuk azt a fórumot, ahol rendesen ki lehet pellengérezni az ilyen utazási irodát!! Pedig azt hiszem a legjobb reklám az lenne az irodának, ha azt írta volna a válaszban, hogy természetes, hisz ezzel sok-sok ember értett volna egyet, majd kerülni fogjuk ezt a helyet, és minden ismerősünknek is ezt elmondjuk, hogy kivel ne utazzon!!
Döntsetek belátásotok szerint, és jöjjetek haza épségben egészségben, az sem lesz probléma, ha még jó eredménnyel is végeztek. Puszi Gabikámnak Anya

brúnó
2010.01.19 21:26:31

Sziasztok!

Reméljük jól érzitek magatokat és jól utaztatok a komppal
Szorítunk nektek hogy szerencsésen célba érjetek,minél jobb helyezéssel.
Azt tudjátok,hogy hányadik helyen álltok?
Vigyázzatok magatokra:Brúnó

melcsi
2010.01.20 02:39:50

szurkolok nektek!...remélem jót aludtatok nálam! kitartás, én veletek vagyok!..a budavartours meg egy nagy g..i tehetnek egy sziveséget!
Puszi hugi

Halász
2010.01.20 14:13:34

Szevasztok fiúk! És Gömöri!
Szurkolunk mi is veszettül és reméljük,hogy minden rendben lesz az úton és a célban is!
Postázzak egy hengerfejet?
Vigyázzatok magatokra!

micsumisi
2010.01.20 16:23:01

Sziasztok !!!
Szurkolunk nektek , hogy renben menjenek a dolgok
Reméljük jól érzitek magatokat és nem hiába mentetek